Rabu, 25 Julai 2012

TERHARUNYA

Insiden ni berlaku awal tahun..mase tu kat PLKN..saya tak ingat mase tu kelas modul apa..tapi saya ingat topik hari tu tentang Berterima kasih dengan sahabat..cikgu cakap " pergi cari kawan awak dan ucapkan terima kasih sebb jadikan awak sebagai kawa "..tengah syok-syok layan buddy saya..seorang sahabat yang saya anggap sebagai BFF secara tiba-tiba tarik tangan saya n dia suruh saya pandang mata dia..dah la dia comel di tambah dengan kebulatan mata dia yang boleh memukau iman orang..hahahaha..(jangan salah faham k) masa lps dia tarik tangan saya..kitorang bedua membisu...( sambil saya mengangkat kening dgn bahu ) dia cakap " Teha terima kasih sebb sudi jadi kawan aq..walau kite bedua baru kenal..aq rase macam dah lame sangat kenal ko...ko kawan aq yg paling carering pada aq.. ".lepas tu dia terus peluk aq..masa tu saya rasa macam nak menagis mase tu..tapi saya tahan sebb segan nak nggs kat dpn bdk2 lain..terharu gile masa tu..sebab tak pernah lagi ada kawan yang buat n ucapkan ayat mcm tu pada saya....SAYANG TERIMA KASIH..saya rindu sangat kat awak...itulah antara memori yang paling indah masa saya kat PLKN... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan